لوکاس: مسی الهام بخش من است

 

لوکاس مورا، مهاجم پاری سنت ژرمن عنوان کرد که لیونل مسی، مهاجم بارسلونا، الهام بخش اوست.


 

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس فصل خوبی را در پاری سن ژرمن سپری کرد ولی در نیم فصل دوم، دچار مصدومیت‌های شد. او که در دریبل مستقیم بازیکنان تخصص دارد، عنوان کرد که از تماشای بازی مسی چیزهای زیادی یاد گرفته است.

او گفت:"مسی بهترین بازیکن جهان است. او کسی است که می‌تواند سرنوشت ساز باشد زیرا سرعت بالا و قدرت دریبل خیلی خوبی دارد. این را خیلی دوست دارم زیرا سریع بودن با توپ یکی از ویژگی های اصلی من است. برای من تماشای دیگر بازیکنان با این نوع سبک فوتبال خیلی مهم است."

مورا ادامه داد:"من با بازیکنانی مثل تیاگو سیلوا و تیاگو موتا هم تیمی هستم که خیلی به من کمک می‌کنند. همیش به صحبت‌های بازیکنانی که تجربه بیشتری دارند گوش می‌کنم زیرا باعث پیشرفت من می‌شوند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:56 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.